Методична скарбничка



Результати пошуку

Результати веб-пошук

    

Український правопис (2019) | Міністерство освіти і науки ...


Український правопис (2019). Facebook; Twitter; LinkedIn; Google+. Український правопис 2019 · Стислий огляд основних змін у новій редакції ...
29 черв. 2019 р. - Із 3 червня почав діяти новий Український правопис 2019 року. Від цього моменту рекомендовано застосовувати норми і правила нової ...
                                     

Постанова КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 27.12.2019 р. № 1133 "Про внесення змін до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників"

* Лист МОН України № 1/9-683 від 04.11.19 "Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників"

Відповідно до Порядку загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічного працівника закладу загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти не може бути менше ніж 150 годин на п'ять років. З огляду на відсутність встановлених законодавством норм щорічного підвищення кваліфікації, необхідного для проходження чергової атестації, Міністерство освіти рекомендує атестаційним комісіям, починаючи з 2020 року.
Мінімальні вимоги для працівників закладів загальної середньої,професійної та фахової передвищої освіти:
  • 30 годин, якщо завершення атестації припадає на 2020 рік;
  • 60 годин, якщо завершення атестації припадає на 2021 рік;
  • 90 годин, якщо завершення атестації припадає на 2022 рік;
  • 150 годин, якщо завершення атестації припадає на 2023 рік та наступні роки.
Щорічний обсяг (кількість годин) підвищення кваліфікації визначається педагогічним працівником та має бути відображений у відповідному плані підвищення кваліфікації, а в рік проходження атестації має бути не меншим зазначених вище обсягів. При цьому, облік годин підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється за накопичувальною системою.

Якщо обсяг підвищення кваліфікації визначається в кредитах Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи, то 1 кредит дорівнює 30 годинам.


Методична  скарбничка
Пов’язане зображення

Крити́чне ми́слення — (дав.-гр. κριτική τέχνη — «мистецтво аналізуватисудження») — це наукове мислення, суть якого полягає в ухваленні ретельно обміркованих та незалежних рішень. Головним чином йому притаманні такі властивості, як усвідомленість та самовдосконалення.

Властивості критичного мислення.



  • усвідомленість
  • самостійність
  • рефлексивність (самоаналіз)
  • цілеспрямованість
  • обґрунтованість
  • контрольованість
  • самоорганізованість

Результат пошуку зображень за запитом "критичне мислення картинки"



Стаття «Розвиток критичного мислення учнів на уроках української ...

osvita.ua › Середня освіта › Форум педагогічних ідей › Методика та технологія







.
                                                       

Результат пошуку зображень за запитом "проблемне питання вчителя української мови та літератури"

Результат пошуку зображень за запитом "проблемне питання вчителя української мови та літератури"

Результат пошуку зображень за запитом "проблемне питання вчителя української мови та літератури"

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.